Saveti

Pre nego što pozovete servis proverite sledeće stvari:
- Da li uredjaj dobija napajanje (struju). Možda je samo izbio osigurač, ili je pokvaren produžni kabl?
- Da li je antena uključena. Ukoliko je antena sa pojačavačem - takodje proverite njeno napajanje.
- Ukoliko koristite kablovsku, IPTV, ili slično - proverite da li dobijate signal.
- Proverite da li su ispravne baterije u daljinskom uplavljaču.
- Pokušajte da upalite uredjaj bez daljinskog (možda je samo on pokvaren)
- Pokušajte da podesite kanal .


Ako ste i posle svega sigurni da je uredjaj pokvaren, pokušajte da saznate tačan naziv (marku i model) uredjaja. Ovo nije neophodno, ali može biti od koristi da bi vam pomogli da sami otklonite problem (podesite program, ili uradite neko drugo podešavanje uredjaja)

Na svaki vaš poziv odgovaramo u radno vreme, i možete očekivati našu posetu najkasnije u roku od nekoliko sati.

Naravno - ukoliko nam date tačnu i preciznu adresu.